Huren bij Detron betekent naast flexibiliteit tevens gemak. Daarom zetten we hieronder de antwoorden op de meest gestelde vragen voor je op een rij. Vind eenvoudig en snel het antwoord op jouw vraag. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

Afstemmen

Kunnen jullie me ook helpen met onsite installatie?

Uiteraard. Graag ontzorgen we je volledig door de apparatuur voor je aan te sluiten en compleet werkend op te leveren. Met voordelige tarieven, al vanaf € 45,- per uur, kan je gebruik maken van onze expertise en heb je nergens meer omkijken naar. Ook bieden wij de mogelijkheid om op locatie stand-by te staan om direct te kunnen assisteren wanneer dit nodig is.

Wil je meer weten over de mogelijkheden en wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

Kunnen jullie mij ook helpen met andere IT zaken?

Graag zelfs! Als full-service ICT dienstverlener kun je bij ons niet alleen voor de huur van hard- en software terecht, maar ook voor advies, implementatie en beheer.

Benieuwd naar hoe je de expertise van Detron voor jouw project passend kunt inzetten? Neem contact met ons op en onze verhuurspecialisten bespreken het graag met je.

Ik ben reseller, hoe gaan jullie hiermee om?

Het kan heel interessant zijn om je eigen portfolio te verbreden door verhuur van ICT aan te bieden. Neem contact met ons op om speciale (prijs-)afspraken te maken.

Waar kan ik terecht voor suggesties, klachten en complimenten?

Goed of slecht, we horen graag wat je ervaringen bij ons zijn. Op deze manier houden wij onze service optimaal. Heb je een suggestie, een klacht of een compliment, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, via 0318 – 558 558 of per mail op verhuur@detron.nl.